پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
بیلبورد سفرویدیو گردشگری

قفسی به اسم مرگ

درست در قلب شهر داروین مکانی به نام Crocosaurus Cove هست که اجازه میده بازدید کننده ها با کروکودیل ها ملاقات داشته باشن. انواع آن ها در اینجا انتظار شما را می کشند؛ اینجا پاتوق آب شور، با بیش از ۲۰۰ کروکودیل است! در اینجا میتوانید به آن ها غذا بدهید، از آکواریوم کروکودیل ها دیدن کنید یا حتی از نزدیک با آن ها روبرو شوید

 

? رویارویی با کروکدیل چگونه است؟

برای رویارویی با یک کروکودیل، یک یا دو نفر داوطلب می شوند تا در محفظه قرار گیرند، کلاه و عینک شنا و دوربین ضد آب تنها وسایلی است که هر فرد ماجراجو می تواند با خود به زیر آب ببرد. می توانید هر از گاهی بر روی آب بیایید تا هم نفسی بگیرید و هم جرات خودتون برای رویارویی دوباره با کروکودیل جمع کنید.

بعضی مواقع هم دیده شده که این کروکودیل های ۱۸ فوتی تکون زیادی نمیخورند تا به کنار محفظه شیشه ای بیان! برای جلب توجه این کروکودیل ها یک تکه گوشت به محفظه متصل می کنند تا برای سیر کردن شکمشان هم که شده به سمت گوشت حمله ور شوند و این طور  کسانی که داخل قفس مرگ هستند کروکودیل را می بینند!!!این محفظه شیشه ای ۱.۵ اینچی از جنس اکرلیک و به قطر ۴ سانتی متر و بسیار مقاوم است

? این قفس مرگ چگونه ساخته شد؟

در جولای سال ۲۰۰۸ استرالیایی ها به فکر افتادن که به کمک کروکودیل ها می توانند کسب درآمد کنند و به همین دلیل قفس مرگ رو ساختن !

خب هیجانتون بیشتر هم میشه وقتی که بدونین برای ساخت قفس مرگ چیزی حدود ۵۳ میلیون دلار هزینه شده!!! البته برای ساخت این قفس حقوق حیوانات هم در نظر گرفته شده، تا هیچ کروکودیلی در این مکان مورد آزار و اذیت قرار نگیرد.

کروکودیل ها هم قبول کردند که در کنار سایر موجودات از جمله مارها ، ماهی ها و خزندگان همزیستی مسالمت آمیزی داشته و به وعده های غذایی پارک قانع بشن!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.