پنج شنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳
رویداد گردشگریگردشگری الکترونیک

همایش لست سکندی‌ها

مجری و سخنرانان همایش لست سکند مشخص شدند.

پیرو اطلاعیه های قبلی درباره برگزاری همایش لست سکند در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ در تهران، در این پست به معرفی مجری و سخنرانان این برنامه می پردازیم:

مجری این برنامه جناب آقای منصور ضابطیان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده بنام کشور هستند که در زمینه گردشگری فعال بوده و هم اکنون برنامه “رادیو شب” را در کانال شما روی آنتن دارند.

سخنرانان برنامه عبارتند از:

جناب آقای علی رفیعی معاون گردشگری استان تهران که از زمان حضور خود در این مقام بهبود های بسیاری در سیستمهای اداری و سیاستگذاری سازمان میراث فرهنگی داشته و مخصوصا با وب سایتهای آنلاین تعامل بسیار خوبی برقرار کرده اند.

آقای آرش نورآقایی از فعالان بسیار قدیمی و شناخته شده در صنعت گردشگری کشور که سابقه برگزاری مسابقه سفرنامه نویسی ناصر خسرو را در کارنامه خود دارد و هم اکنون مدیر مسئول فصلنامه وزین و ارزشمند گلیگمش است.

آقای اشکان بروج از فعالان قدیمی و بلاگر شناخته شده و مدیر آکادمی گردشگری ایران ، مدرس درس های شناخت صنعت گردشگری در دوره های بلند مدت، کوتاه مدت و مکمل موسسه طبیعت

و در آخر سرکار خانم مهسا نعمت بلاگر سفر ، فعال در اینستاگرام و مدیر برنامه های موسیقی

به زودی اخبار و اطلاعیه های تکمیلی در مورد نحوه شرکت در این همایش، زمان و مکان برگزاری، برنامه های جانبی و سورپرایزهای لست سکند، معرفی اسپانسرین و . . . در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

One thought on “همایش لست سکندی‌ها

  • نعيمه صالحى

    با سلام و احترام
    خواهشمندم اعلام بفرمایید که چطور میتوانم در همایش لست سکند شرکت کنم.
    با سپاس فراوان

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.