شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

درباره آکادمی گردشگری

آکادمی گردشگری کجاست؟

اینجا مکانی است برای روایت و اشتراک تجربه‌های نوین و به روز گردشگری و هتلداری؛

داستان‌هایی از بازاریابی گردشگری،

شیوه‌های نوین و خلاق سفر،

خدمات جدید و الکترونیکی گردشگری،

کسب و کارهای نوپا در گردشگری و هتلداری، راهکارهای توسعه پایدار گردشگری و

فرصت‌های علمی و آموزشی گردشگری.

آکادمی گردشگری ایران به دنبال تحولی در حوزه آموزش و مشاوره گردشگری است و در این راه با همه همراهان و دلسوزان صنعت گردشگری و دیگر صنایع و خدمات، همکاری گرمی خواهد داشت.

در آکادمی گردشگری، به دنبال پیدا کردن، معرفی و تقویت فرصت‌های ناب و با ارزش سفر و گردشگری هستیم.

Ashkan Borouj

مدیر و روایتگر آکادمی گردشگری

روایتگر این داستان‌ها بنده حقیر، اشکان بروج هستم؛ یک دلباخته سفر و گردشگری که در امور مشاوره‌، آموزش و بازاریابی گردشگری و هتلداری حس می‌کنم، حرف‌هایی برای به اشتراک گذاشتن دارم.

البته آکادمی گردشگری با کاری تیمی پیش میره و تفکر انفرادی از روز اول ممنوع بوده!

از سال ۱۳۸۲ به طور جدی و با برگزاری تورهای بومی و ایرانگردی وارد عرصه صنعت گردشگری ایران شدم. بعد از چندسال با دوره راهنمایان گردشگری آشنا شدم و با گذراندن دوره‌های فرهنگی و طبیعت‌گردی، دنیای جدیدی برای من باز شد. ورود به عرصه عملیات تور و حضور در رسانه‌های گردشگری بعنوان روزنامه‌نگار و عکاس، وسعت نگاه مرا به دنیای پیرامونم هرروز گسترده کرد.

 سال ۱۳۹۱ مدرک کارشناسی ارشدم را در رشته مدیریت گردشگری با گرایش بازاریابی از دانشگاه علامه‌طباطبایی گرفتم و نگاه عملیاتی را با نگاه آکادمیک آمیخته کردم تا بتوانم رخدادها و جریان‌های نوینی را در عرصه گردشگری و هتلداری ایران رقم بزنم.

 در همین‌سال‌ها به طور حرفه‌ای وارد عرصه آموزش تخصصی و دانشگاهی گردشگری و هتلداری شدم و هم‌اکنون، به عنوان مدرس دانشگاه و موسسه‌های تخصصی گردشگری، مربی ملی ایران در فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری و همچنین، مشاور کسب و کارهای گردشگری و هتلداری مشغول به فعالیت هستم.

از جمله یادگاری‌های من در صنعت گردشگری ایران می‌توان به ایده پردازی و استانداردسازی اقامتگاه‌‌های بومگردی در ایران، معرفی و توسعه استارت‌آپ‌های گردشگری و هتلداری و جریان‌سازی در تجریه‌گرایی در سفر و گردشگری خلاق اشاره کرد.

لینک رزومه کوتاه:

رزومه اشکان بروج

اگر دوست داشتین می‌توانید از لینک پایین، رزومه کامل من رو دانلود کنید:

رزومه اشکان بروج- آکادمی گردشگری